Noticies

El Boom de Bwings

 - El Boom de Bwings
Unes ales amb molt ressò
 
Des Premium Image ens imaginàvem que l'acció publicitària de l'anunci blaugrana tindria una bona repercussió, sobretot perquè era un espot diferent, una carrera a bord de 'hoverboards' entre Gerard Piqué i Iván Rakitic, jugadors del FC Barcelona. Però va ser tot un boom que va portar a conèixer The Green Motion (Bwings) en tot just unes hores i en tot el planeta.
 
La notícia, un cop Piqué la va publicitar al seu compte de la xarxa social de Twitter, va ser una eclosió de la qual es van fer ressò en tots els mitjans nacionals. En tot just unes hores tots els diaris van treure una ressenya d'aquest. Com és el cas de Sport, La Vanguardia ... en els rotatius impresos (també internacionals com El Comercio, La 10 ...) però a més va sortir en mitjans digitals com Goal, Sportyou ... I fins als telenotícies del país, com a Telecinco, Antena 3, La Sexta, Cuatro ... No podíem demanar més!
 
La promoció, doncs, va ser tot un èxit i ja s'està planificant una segona acció que confiem que serà una nova explosió informativa i publicitària.